حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی-استان البرز

"کارگروه شهید آیه الله سید محمدحسین بهشتی"

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی-استان البرز

"کارگروه شهید آیه الله سید محمدحسین بهشتی"

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی-استان البرز
امام خامنه ای(حفظه الله):
دستور کار قطعی نظام جمهوری اسلامی، دنبال کردن الگوی پیشرفت ایرانی-اسلامی است.
1391-15-5

پیوندهای روزانه

بسم الله الرحمن الرحیم

بهرام بیرانوند در نشست علنی روز یکشنبه -21 اردیبهشت1393- مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی درخصوص پیش‌نویس لایحه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: از اینکه دولت پیش‌نویس لایحه الگوی اسلامی- ایرانی را ارائه نموده متشکرم، اما این پیش‌نویس بیشتر شبیه به سیاست‌های کلان است؛ لذا می‌بایست در طراحی اصل الگو ضمن پرهیز از تعریف الگوی پیشرفت و عدالت براساس مبانی توسعه غربی،‌ پیوست‌هایی به آن ملحق شده که در آن پیوست‌ها چگونگی تحقق و دستیابی به ایران پیشرفته ذکر شده باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیوست های الحاقی باید زمینه‌ساز بسط عدالت، تقویت کننده خانواده ، اخلاق و دیانت جامعه باشد و  همچین مبانی فرهنگی و ثغور جامعه را تعریف کند ایشان ادامه داد: از رئیس جمهور می‌خواهم تا در ارائه لایحه اصلی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نحوه تحقق ایرانی پیشرفته را واضح و اجرایی تعریف کند. صوت تذکر نمایده بروجرد را از اینجا بشنوید. همچنین متن لایحه دولت را که  پایگاه امور تدوین الگو در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور آن را منتشر کرده می توانید از اینجا دریافت کنید.

۹۳/۰۲/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی