حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی-استان البرز

"کارگروه شهید آیه الله سید محمدحسین بهشتی"

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی-استان البرز

"کارگروه شهید آیه الله سید محمدحسین بهشتی"

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی-استان البرز
امام خامنه ای(حفظه الله):
دستور کار قطعی نظام جمهوری اسلامی، دنبال کردن الگوی پیشرفت ایرانی-اسلامی است.
1391-15-5

پیوندهای روزانه

برنامه «پیشرفت» به بررسی چیستی و چگونگی مساله الگوی پیشرفت اسلامی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «پیشرفت» از برنامه هایی است که به منظور بررسی چرایی، چیستی و چگونگی مسأله الگوی پیشرفت اسلامی بر اساس مفاهیم «نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی» طراحی شده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی کشوری در این برنامه به بررسی موضوعاتی همچون معنا و مفهوم الگوی اسلامی،شاخصه های هویت انقلاب اسلامی، ویژگی های انسان رشد یافته و نقش رسانه ها در الگوی پیشرفت اسلامی می پردازد.

 از دیگر محورهایی که در این برنامه به آن پرداخته می شود اهداف الگوی اسلامی،شاخصه های رشد، نظام سازی اسلامی و حکومت اسلامی، مفهوم نظام سازی و مراحل آن ، ظرفیت سازی جهت رشد و توجه به ظرفیت های موجود جهت اداره فعلی جامعه است.

 برنامه پیشرفت کاری از گروه معارف و اندیشه به سردبیر و تهیه‌کنندگی حمید علیخانی و اجرای مرتضی بهرامی خشنودی از سه شنبه7 مرداد هر روز به جزء روزهای جمعه ساعت17:00به روی آنتن می رود. علاقه مندان جهت دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی برنامه «پیشرفت» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.

۹۳/۰۵/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی